Iklan

28 September 2011

Catatan Kerja di Crocs Mont Kiara

Cuti 4 bulan yang lepas, bermula dari bulan Mei 2011 sehinggalah September 2011 adalah masa yang paling sesuai buat duit. Sesuai dengan status sebagai student IPTA, duit selalu saja short, maka dengan itu aku pun mengorak langkah mencari kerja kosong di sekitar Kuala Lumpur. Cari punya cari maka dapatlah aku kerja sebagai Shop Assistant di Crocs Concept Store 1 Mont Kiara.

Sebelum tu puas aku cari kerja merata K.L. Tapi semuanya ditolak. Katanya tunggu lah 2-3 hari lagi dia akan call tapi habuk pun tarak. Last2 aku tanya la member aku anak tuan rumah, katanya Crocs Mont Kiara nak pakai orang. Aku pun setelah direkemen olehnya pergilah interview dan dapat jugak lah kerja di Crocs 1 Mont Kiara ni.
Ruang Dalaman

Kids Display

Kadang2 ada pameran di Lobby.


Susunan warna Crocs diambil kira

For adult

Crocs 1 Mont Kiara


Sempat bergambar bersama anak orang Korea

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...